جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۲۴۵
پنجشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از پرداخت ۹۷۰ میلیارد تومان از محل بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه به طرح‌های اشتغال‌زایی استان با مشارکت مطلوب بانک‌های استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی باستین بعد از ظهر پنج شنبه در نشست تخصصی بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات از محل تبصره ۱۶ قانون بودجه با قدردانی از تلاش و خدمات مدیران و کارکنان بانک‌ها اظهار داشت: فعالیت بانک‌های استان بوشهر در پرداخت تسهیلات از محل تبصره ۱۶ در کشور بی‌نظیر است که خدمات و فعالیت آنان درخور تحسین است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به پرداخت ۹۷۰ میلیارد تومان تاکنون از محل تبصره ۱۶ به طرح‌های مختلف اشتغال‌زایی گفت: از مبلغ تخصیصی تبصره ۱۶ به استان بوشهر بیش از ۷۸ درصد آن جذب شده است که نشان از همکاری مطلوب بانک‌ها است.

وی با قدردانی از تلاش مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کارکنان این مجموعه به عنوان دبیرخانه این تسهیلات گفت: تعدادی از بانک‌ها سهم بالایی از مبلغ تخصیصی داشته‌اند و بررسی‌ها نشان می‌دهد بانک ملت با پرداخت ۹۳ درصد در پرداخت تسهیلات یاد شده جایگاه نخست را دارد و بانک‌های تجارت، سامان، صادرات، ملی، رفاه و سپه با پرداخت بیش از ۷۴ تا ۹۰ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

باستین با تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات طرح‌های اشتغال‌زایی تا پایان تیر ماه افزود: هر چه سریع‌تر کمیته نظارت بر حسن اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی به ریاست فرمانداران و دبیری ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تمامی شهرستان‌های استان تشکیل و در این راستا نقش نظارتی دستگاه‌های اجرایی حائز اهمیت است.

وی با بیان اینک بانک‌های استان بوشهر در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ موفق عمل کرده‌اند افزود: طرح‌های اشتغال‌زایی از محل تبصره ۱۶ باید در سامانه رصد اشتغال ثبت شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر